Inget vettigt

Alltså, varför är jag ibland (alldeles för ofta) så vansinnigt duktig när jag handlar, blir så trött på mig själv. Går med högt huvud förbi hyllorna med allt det goda och betalar mina nyttiga varor med stolthet, men vad är det för idiotiskt beteende? Jag vet ju att suget blir enormt framåt kvällen, humöret allt annat än harmoniskt och vänderna/vänderna (vad heter det???) till kylskåpet och andra skåp tenderar bli otaliga.

Så om ni ser mig handla någon gång, snälla släng ner något med så hög GI ni bara kan hitta i min kundkorg, I will love you!

Vet ni att det finns en klubb, jag har glömt namnet, vars medlemmar alltid köper en vara som de lämnar kvar och ber kassörskan lämna till den kund som kommer efter. Det är sant, det verkar vara en bra klubb, men tyvärr har aldrig någon av dess medlemmar handlat före mig, än så länge...:-)

 
  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha. Vilken kul klubb. Hoppas att de står framför mig nån gång...fattig student liksom. Massa Kramar

2009-09-02 @ 21:36:35
URL: http://winkler.blogdog.se
Postat av: Linda

Precis så där gör jag med! Det är SÅ korkat! Trött man kan bli på sig själv där i soffan kl 20.30... :)



Kram

2009-09-03 @ 11:47:58
URL: http://bucketlist.blogg.se/
Postat av: nyponrosens mamma

Darling.

Nästa gång jag är hos dig ska jag gömma några varor med högt GI i dina skåp. Kanske vändorna?? inte blir så många då när du får napp!! Love

2009-09-04 @ 08:27:49
Postat av: niklasson

tjena.. kommer ihåg när man förr i världen handlade på almön. Var hittade man fröken öhrberh, jo. trettio meter från kassorna, vid en vägg. Nära lösgodiset.

Vad jag vill ha sagt är, bry dig inte om att det ska va så nyttigt allt man stoppar i sig. Man lever endast en gång och dessutom tränar du mer är genomsnittet och kommer ändå leva länge och vara frisk hela livet! ;) sen att kroppen verkar tro sig vara äldre än man själv tycker att man är, det är en helt annan sak. Den har fel, och det tänker jag bevisa inom en snar framtid...

2009-09-06 @ 00:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0