Höstluft

Klar, syrerik (ja, jag vet att varm luft är lika syrerik, men ändå..),frisk och lite bitande i kinderna. Höstluft måste vara bland det underbaraste som finns. Har tillbringat morgonen utomhus, sågandes ved, och känner mig allmänt lycklig. Hösten är en härlig tid. Tillhör de människor som inte blir deprimerade på hösten utan tvärtom, känner ett lugn och en harmoni som har svårt att infinna sig på sommaren. Känner ro när mörkret kommer, njuter av att kura ihop, dricka kaffe och mysa. 


Önskar er alla en underbar dag, andas höstluft och känn kraften!
 


Kommentarer
Postat av: nyponrosens mamma

Tänk att jag också gillar hösten. Är det en tillfällighet eller?? Jag gillar också att ex efter en promenad kura ihop hemma i soffan där de enda ljuskällorna är levande ljus. Hösten är skööön!!!

Love

2009-09-30 @ 13:49:45
Postat av: t

2009-10-01 @ 20:05:41
Postat av: Therese

Håller med dig, Frida! Hösten är underbar! Åtminstone de dagar som förgylls av solen... De regninga blir bra "klängiga" inomhus nu när man har barn hemma märker jag. ;-) MAssa kramar!

2009-10-01 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0